torsdag 10. november 2011

Snelletreff

Har hatt noen koselige timer i byen i dag på snelletreff, eller håndarbeidstreff. Vi møttes på Cafe Opus som vi pleier.


Etter litt prating og strikking, gikk vi over til Strikkedilla og fortsatte etterpå til Bogerud Tekstil på Gunerius. Jeg fikk kjøpt meg litt forskjellig, bla Drops Delight og Palett beregnet på skjerf/sjal, chili til noe julestrikk, et grønt nøste, knapper og hempe til smånissene. Sølv Concorde skal jeg nok finne bruk for i førjulstida og M&K Paljett skal brukes til et alternativt nisseantrekk når jeg en gang skal strikke det.


Vi fortsatte til Dolly Dimples, og det ble mer skravling og strikking. Egentlig var planen å fortsette opp til Tjorven en tur, men vi ble såpass lenge, at vi gikk hver til vårt etterpå.

Jeg er som snarest hjemom før vi drar til folkedans med Andreas, og etterpå skal jeg rett på jobbmøte.

Ingen kommentarer: