lørdag 5. februar 2011

To engler

Det finnes mange søte vintagemotiv med to engler. Disse er fra klippeark fra Sagen Vintage Design.

Motivark er Winter Wonderland/Winter night fra Panduro og kartong fra Bazzill. Pynt er blonde og fjær fra Panduro og blomst fra Storyteller.


Her er motivarket Vintertid/Snöyra fra Maja Design. Ellers det samme som på kortet over. Disse kortene ble brukt til julekort, så de har innsydd lomme til julekortheftet vi sendte.

Denne helga kommer til å gå med til forberedelser til at Andreas drar på leirskole i morgen. Litt strikking for å få noe ferdig, jeg skal forsøke å rekke å montere en genser, noen reparasjoner og merking av diverse ting. Så det gjelder å utnytte timene som jeg har til disposisjon mest mulig effektivt. God helg!

3 kommentarer:

Seascape sa...

Kjempe fine kort. Ha en riktig fin helg.
Klem

Quiltefia sa...

Hei!! Du er en skikkelig stirpridusent av kort for tiden!! Jeg syntes nesten det var litt mye folk hos Katrine sist gang!! Hun har en stor "menighet" Ida , datteren min fant segvet kurs. Ikke jeg. Vi gikk i pausen. Er ikke så opptatt av linjaler:-) men det var mye fint å se!! Ha en fin helg!! Annek:-)

Smykkas sa...

Nydelige kort du viser denne gangen også.

Det virker ikke som du sitter med hendene i fanget.

Klem