søndag 11. april 2010

Koselig snelletreff

I går var jeg på koselig snelletreff på Hennes Fritid på Fjellhamar. Det ble litt spesielt siden det var bursdagen min, så jeg var så heldig å få gaver og gratulasjoner, og Bente spanderte marsipankake på alle sammen.

Både Karoline og Mamma var også med, og i starten var også Andreas innom med Svein før han dro på hallingkurs. Vi koste oss som vanlig, noen heklet og noen strikket. En god del forsøkte seg på englemasker, og jeg heklet på vennskapsmamelukken.

Men skal vel ærlig innrømme at jeg pratet mer enn jeg heklet. Og sånn skal det jo være på snelletreff! Karoline handlet noen scrappeark, blomster og annet, og lagde bursdagskort til en venninne.

Etter snelletreffet var vi på kjempekoselig 50 års-feiring, og det ble sent før vi kom hjem i natt. Derfor må jeg innrømme at det ble litt ut på dagen før jeg ble helt våken... Smykke har sittet laaaaangt oppe i et kjempehøyt furutre, og vi lurte på om hun kom seg ned. Men en nabo sa at dette gjorde hun stadig vekk. Og når hun fant ut at hun hadde nytt Osloutsikten lenge nok, klatret hun greit ned igjen. Godt jeg ikke vet alt hun bedriver når hun er ute!

Nå skal kake til i kveld bakes, for familien kommer for litt feiring. Det blir koselig!

1 kommentar:

Smykkas sa...

Høres ut som litt av en dag. En utrolig koselig, sådann.

Om du ikke heklet så mye, tenker jeg fort du tar dette inn igjen.

Gratulerer med overstått bursdag.

Klem