torsdag 9. februar 2012

Tilda med hjerteballonger

Har laget et kort med masse rosa hjerter som passer til en del utfordringer. Først og fremst til Del 1 av Anonyme Timeglass. Der er hovedtema Valentine eller Kjærlighet, og del 1 fargebruk av rødt eller rosa. Ja, jeg holdt meg til rosa :)

Motiv: Tilda with Heart Balloons - Sweet Crazy Love fra Magnolia, Hjerte fra Panduro, Sommerfugl fra Poppydesign / Stempel: Memento - Rich Cocoa / Motivark: Sweet Crazy Love - Cloudy Pink Hearts fra Magnolia Ink / Kartong: Bazzill / Kakeserviett: Heart Paper Doilies - Little Yellow Bicycle

Motivet er fargelagt med Copic tusjer i følgende farger: E0000, E000, E11, R21, Y02, E33, R81, R83, R85, V15, W3, 0

Dies: Heart Swirl - Butterfly Dreams Collection og Vintage flower & leaf - So Special Collection fra DooHickey Magnolia / Bling fra Kaisercraft / Star Dust Stickles / Blomster: hvite roser fra Storyteller, små rosa roser fra Kort&Godt, rosa roser fra Mathia Design, HobbyKunst / Rosa bånd kjøpt på Bikuben / Charms kjøpt hos HobbyKunst

Jeg deltar med kortet i følgende utfordringer:
Anonyme Timeglass 2012 - Valentine eller Kjærlighet - Del 1 Farge Rødt eller Rosa
Copic Marker Norge - # 10 Valentine
Magnolia Down Under Challenges - # 132 Love is in the Air
Just Magnolia and hAnglar & sTanglar Challenge Blog - # 142 Valentine's card
Kreativ Hobbys inspirasjonsblogg - Februar "Til en hjertevenn"
Scrapperiket Utfordringsblogg - # 44 Anything Goes
NordSalten Utfordringsblogg - # 47 Hjerter
Trykkpressa/Ett trykk - Februar Monokromatisk
Kort og Papir, Norge123 - Romantiske farger Rød/Rosa

---

Siden jeg lager en del kort for tiden, legger jeg de fleste ut for salg. Har åpnet en Epla-butikk: Heidis kort og papir. Eller kontakt meg direkte.

1 kommentar:

Connie sa...

Nydelig :O)
Så lekkert pyntet.

Klem Connie