søndag 12. februar 2012

Morsdagskort

Det er Morsdag, og mammaer over hele landet får forhåpentligvis litt oppmerksomhet. Om litt kommer foreldrene mine, så skal vi spise morsdagskaker og det blir vel noen pakker også. Har laget et morsdagskort på loftet, mens Karoline satt og lagde kort til meg samtidig :)

Motiv: Sagen Vintage Design / Mønsterark: Från Mitt Hjärta II - Förgätmigej fra Pion design / Kartong: Bazzill

Blomster: Kort&Godt og ukjent fra Bikuben / Sløyfebånd: Kjøpt på Minne-hjørnet / Stempel: tekststempel fra Storyteller og hjertestempel fra Panduro / Stempelputer: Memento - Rich Cocoa og Distress Ink - Vintage Photo / Glitter: Star Dust Stickles / Dies: Vintage flower & leaf, So special Collection - Magnolia Ink

Dies: Nellie Snellen / Innsiden: Från Mitt Hjärta II, Bårder og Klippark fra Pion Design

Jeg deltar med kortet i følgende utfordringer:
Anonyme Timeglass 2012 - Del 3 Detaljer Hjerter og Roser
Kreativ Hobbys inspirasjonsblogg - Februar "Til en hjertevenn"
Anonyme Scrappere - # 38 Hvit, brun, blå
Kortgleder - Kjærlighetsutfordringen
Card and Scrap - # 25 Shabby Chic
NordSalten Hobbyklubb Utfordringsblogg - # 47 Hjerter
Deep Ocean Challenge Blog - # 18 Love you!
Papirdokkene - # 21 Vi viser kjærlighet
Kort og Papir, Norge123 - Si det med papirKobling
Ønsker alle mammaer en fortsatt koselig morsdag!

1 kommentar:

Birgitte sa...

Nydelig morsdagskort:)