onsdag 22. februar 2012

Lite skjerf

Vi har kommet halvveis i vinterferien, og jeg har ikke rukket så mye som jeg hadde håpet. Innimellom får jeg strikket litt, og for tiden går det mye i diverse trekantskjerf - litt for å krympe garnlageret.

Dette er et lite trekantskjerf, litt annerledes enn jeg pleier å strikket det. Inspirasjonen var et skjerf Henriette hadde på seg på et snelletreff. Det økes 4 m på slutten av hver omgang i tillegg til kast på midten.

Garnet er Drops Delight og det gikk et nøste til selve skjerfet. Litt ekstra til muslingekanten som er heklet rundt.

I dag satser jeg på at det blir litt tid i kortkroken, og at det kanskje blir noe ferdig i løpet av dagen.

2 kommentarer:

Connie sa...

Nydelig :O)
Kos dere videre i ferien.
Klem Connie

Tove sin strikkeside sa...

Et flott sjal på ei flott jente...