mandag 13. juni 2011

Pastellfarget kjøkkensett

I går satt jeg ute i hagen og avsluttet noen halvferdige arbeider. Gryteklutene var alt ferdig, og er heklet av pastellfarget Colorado-bomullsgarn. De har fått en hvit pikotkant rundt.

Jeg forsøker å lage kjøkkenkluter som matcher med gryteklutene. Siden det mulitifargete garnet ikke kan vaskes på 60 grader, valgte jeg en lysblå klut strikket av Petunia til. Jeg hadde strikket en hvit klut også, men den er søkk borte nå. Finner den nok senere. Uansett, fikk den lyse blå kluten pikotkant i pastell, så ble det et sett.

Det ble en liten tur på Tusenfryd i går ettermiddag. Vi har kjøpt årskort i høst, så vi fikk plukket det opp. Og et par-tre attraksjoner ble testet ut, men veldig lange køer, så det tok sin tid. Jeg holdt meg på bakken og strikket på en klut.

I kveld skal jeg dessverre på et jobbmøte, så må bruke litt av dagen til forberedelser. Litt ergelig, for været er fint og fristende ute.

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Høres godt ut med sommer og sol og håndarbeid i det fri;)
Vi har nærmest regnet bort i pinsa, så mitt yndlingsnettsted for tiden er yr.no:O))
Ha en fin kveld, klem fra meg;)

Barbros lille atelier sa...

For et skjønt sett! Er jo veldig glad i pasteller:-)
Og for et nydelig arbeid du gjør!

Klem

Lindas hobbyhjørne sa...

For noen nydelige farger du har der, nydelig sett :)
Ha en god natt, klem.

Marit sa...

Nydelig sett i fine sommerfarger.