lørdag 22. januar 2011

VM-strikketøy

I dag har vi vært på en skikkelig handlerunde. Bla var jeg innom Nøstet mitt på Tveita for å kjøpe hemmelig venn-gave. Og der så jeg noe fristende i rødt, hvitt og blått.

Gjestal har laget et fint oppskriftshefte med ungdommelige luer, en hals og sitteunderlag i skikkelig VM-stil. Jeg kjøpte en garnpakke med Cortina, men har tenkt å strikke hengeluen som vises til ventre under.

Må nok innrømme at jeg har litt sansen for flaggfargete ting når vi skal stå ute i vm-løypene og heie. Men jeg strikker jo vm-gensere fra Dale også, selv om jeg aller helst skulle ønsket at de også var i rødt, hvitt og blått.

1 kommentar:

Tani sa...

Så gøy å strikke slike ting når man vet at man skal være heia-gjeng i VM..Skikkelig fine luer synes jeg..Ha en flott søndag videre!