søndag 16. januar 2011

Sorte Yummy Mummies

I høst og i vinter har jeg hatt et par yndlingspulsvanter som jeg har brukt veldig mye. Yummy Mummies strikket i sort tynn alpakka fra Du Store Alpakka. Og så har jeg utrolig nok helt glemt å vise dem fram på bloggen.

Tesha fra bloggen mellom maskene... har strikket utrolig mange av disse vakre pulsvantene, og har laget en oversettelse fra Linda Ks originaloppskrift.

Bildene ble tatt da vi var i Vennesla i høstferien, og Karoline sto modell. Vi har delt på disse, men jeg må vel innrømme at jeg har brukt dem mest.

Pulsvantene er så vakre at de også kan brukes til festbruk. For å gjøre et antrekk litt mer personlig. Jeg har strikket et par i limegrønt også, og de kan du se her.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du er så flink med disse. Strikker du begge samtidig på rundpinne? jeg forsøkte det engang, men det var litt plundrete for meg, for jeg er ikke vant til det :-)

Søt fotomodell du har :-)

Kort og Søm sa...

De var kjempe fine!
God søndag :O)

Doffen sa...

Stilige