tirsdag 12. mai 2009

Litt ukonsentrert

Jeg er vant til å sitte og strikke foran tv-skjermen om kveldene. Og det er bare noen små øyekast innimellom på strikketøyet, ellers følger jeg mest med på skjermen.

I kveld er det ESC-semifinale og da må jeg selvsagt se på. Og denne gangen sitter jeg med hekletøy foran skjermen. Men jeg er ikke så dreven på hekling som på strikking, så plutselig ble jeg klar over at en av bestemorsrutene ble litt mangelfull...

Jeg bestemte meg likevel for å fullføre den blå kanten, og ta vare på lappen. For en trekantet bestemorsrute kan jo være morsom og har mange muligheter! Mye mulig det blir flere etterhvert, men da i planlagt fasong...

Så har vi hørt halvparten av årets ESC-bidrag. Og vi har vel ikke fått mindre tro på Alexanders vinnersjanser etter denne kvelden...

2 kommentarer:

Anita fra hjerterommet sa...

Så søte 17 mai blomster nedenunder du har laget. Dekorativ på å feste på en veske for å piffe den litt opp på 17 mai. Eller hvordan har du tenkt å bruke de??

Har sendt deg en ny mail. Og jeg stoler på deg ang utplukking :)

Monicas sa...

det må æ si...en kreativ dame er du,,.flotte blomster og trekantlapp...