søndag 24. mai 2009

Bursdags- og volleyballhelg

Helga har gått og har vært travel! I går ble Karoline 14 år, og det var volleyball flere timer på dagen før familiefeiringen på ettermiddagen.



Vi startet like godt selskapet utendørs og overleverte ny terrengsykkel som var spleisegave. Og den måtte selvsagt både beundres, prøves og undersøkes!



Etterpå benyttet vi anledningen til å ta noen familiebilder, før det bar inn til matkos. Siden vi hadde vært opptatt store deler av dagen, fikk vi besøk av Peppe's Pizza-bilen, og det var mat som bursdagsbarnet ønsket seg også.

En lang dag på volleyballbanen hadde tatt på, så under kakespisingen var Karoline litt trøtt. Og en ny lang dag ventet dagen etter...



Totalt åtte kamper ble spilt i løpet av turneringen, og det tar på! Noen kamper ga tap og noen ga seier!

Begge dagene var vi til stede, og Andreas satt på siden og heiet og fulgte med! I pausene dro han til en kunstgressbane rett ved og spilte fotball. Greit med Ekeberg, som er et område med alle sportsfasiliteter!

3 kommentarer:

Marit sa...

Ser ut som dere har hatt en flottt helg sammen, både hjemme og på turneringen.

Anita sa...

Da er det kommet opp følger greier på min blogg takket være deg!! Og gresset er klippet og hekken gjødslet og vannet og sommerblomstene ute av drivhuset:0))Har plantet masse stokkroser og valmuer og ringbomster ++++! Fått gjort masse nå idag skjønner du! Pen jente dere har! Koselig med selskap og bursdag!

Kos dere! Klem

Anita sa...

Jeg har kjøpt frø på Plantasjen jeg, men har ingen erfaring med det! Masse forskjellige å få tak i. Hvis mine kommer med frø iår, sender jeg gjerne en pose!! Tror ikke de blomstrer iår, men etter det tror jeg de blomstrer hvert år! Nå skal jeg så noen revebjeller kom jeg på;0) Klem!