torsdag 28. juni 2012

Har kommet til Dublin :)


Da er vi i Dublin :) Mens vi ventet på at rommet ble klart spiste vi på Temple Bar, og spaserte i handlestrøket etterpå. Førsteinntrykket mitt er at Dublin er en kjempekoselig by, masse "fine" bygninger, spennende spisesteder overalt, og forholdsvis små forhold.

Da vi kom tilbake til Clarence Hotel og skulle få rommet, hadde de oppgradert det til suite. Så nå har vi stue, soverom, gang og bad med utsikt til elven Liffey. Luksus :) Kanskje fikk vi det fordi de skjønte Svein var U2-fan. I går hadde Bono vært i baren på hotellet, så vi kan vel ikke håpe han/de tar turen hit igjen mens vi er her.

Nå skal vi ut i sola igjen, må utnytte finværet :)

3 kommentarer:

Marit Johanne sa...

Kos dere med alenehelg!

2nes sa...

Dublin er en kjempeflott by :) åper du fr en fint opphold der. Hilsen tone :)

Anne N. sa...

takk for trivelig kommentar hos meg, Heidi :O)
Nei du må ikke kvitte deg med klær, før du har kikket nøye på dem hva de kan bli :)
Under "mine vesker" i bloggen min finner du en "tutorial" på hvordan jeg laget Jakkeveska mi. Der har du et utgangspunkt for jakkene dine :)
Lykke til:)