lørdag 2. juni 2012

Posekort til kortgave

Det var gøy å lage posekort, og siden jeg hadde sydd ferdig en pose, gikk det kjapt å lage et nytt posekort i går kveld.


Det er i samme stil som posekortene jeg viste i forrige innlegg. Eneste forskjell er en blondesløyfe (Modern Romance - Cousin Corp) og rose (Mathea Design) kjøpt hos HobbyKunst.


Jeg leder Kort og Papir-gruppen på forumet Norge123, og sender små kortgaver når det har vært utfordringer der. Denne gangen er det minipapirer fra Pion og Inkido i tillegg til noen vintagemotiver som sendes etter utfordringen "Høytid og Fest". Det smarte med posekortet er at vintagemotivene får plass i lommen på innsiden av kortet.


Ute skinner sola, men det er kjølig vind. Ha en riktig god helg :)

4 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sa...

det var kjempenydelig!

Jorunn

2ne sa...

Lekre posekort du har laget :-)

Elise sa...

For noen flotte kort du har laget:) Jeg har lagt meg til som følger hos deg og håper det er greit:)
Elise

Barbros lille atelier sa...

Så mye fint du lager! Nydelige kort!!