onsdag 25. januar 2012

Stempler i posten

Jeg har hatt visse sperrer for netthandling. Og har vel kanskje ikke trengt det, siden jeg har tilgang på butikkbesøk i tillegg til mulighet for å gå på scrappetreff. Men nå, midtvinters, er det ikke alltid så greit å kjøre ut av byen, og noen ting får man ikke tak i.

De siste par dagene har jeg fått koselige stempler fra Bildmålarna. Noen kjøpt gjennom Unik Hobby og noen direkte fra Bildmålarna. Passet bare på å holde meg under 200 kr hos Bildmålarna, og der er frakten rimelig, så blir nok litt småhandling der innimellom framover.

Da jeg var på Ski-treffet gikk jeg på et kurs hos Heidi Bakkelund hvor vi lagde et koselig sybilde i vintagestil. Vi brukte bla noen stempler fra Clear Art Stamps som Heidi hadde kjøpt hos Hobbykunst Norge, og dette anbefalte hun varmt. Rimelig var det også! Jeg var en tur hos Hobbykunst for et par helger siden, men der var det stempelet utsolgt. Vissnok var det ikke å få fatt i mer, og jeg var litt lei meg.


Vel hjemme igjen søkte jeg etter stempelet på nettet. Clear Art Stamps aksepterte ikke bestillinger utenfor USA, så der måtte jeg gi opp. Neste søk ga eBay, jeg motet meg opp, og forsøkte å bestille via Craft Boutique. Og da måtte jeg jammen fikse meg PayPal også. Tenkte at dette kom ikke på mer enn 60-70 kr, så jeg skulle vel tåle det hvis stempelet ikke kom fram. (Ikke alltid så lett å få registrert adressen sin rett via USA, det blir noe merkelig.) Men pakken kom, og stempelet er i hus. Så det var jo slett ikke skummelt :)
Har bestilt de nye Pion-papirene via Bikuben (sparte meg for kjøretur i vinterføre), og sporingen viser at pakken ligger og venter på postkontoret :) Og jeg har full kontroll på handlingen, ingen impulshandling mens jeg går mellom hyllene :)

3 kommentarer:

Bea sa...

Så spennende å ferdes i "nytt terreng", men det virker som du navigerer godt:) Stemplene fra Bildmålarna hadde en nydelig "strek", kjempesøte.
:)Beate

Connie sa...

Mye mye lekkert.
Nydelig Lo, og det siste stempel bilde, vil jeg også ha. Så stilig.

Klem Connie

ida jeanette sa...

du har så fantastiks fin blogg og Lager mye fint men viste du at minnhjørne har fått inn de søte stemplene du har kjøpt eller ?