lørdag 6. august 2011

To lappebunker

I sommer har det blitt mye lappehekling, og for noen dager siden tok jeg med meg lappebunkene på stranda for å fotografere dem.

Lapp nr 2 til lappeteppet.

Og lapp nr 3 til lappeteppet. Det er rart med hvordan jeg nå kommer til å huske når og hvor jeg heklet disse lappene. Mens jeg satt og fulgte nyhetssendingene i de fryktelige dagene var hendene og litt hodet opptatt med disse lappene.

Det ligger en ny bunke med lapper ferdigheklet som nå bare mangler festing av tråder. De får vel kanskje bli med på stranda til fotografering en gang de også før sammenheklingen av teppet starter.

4 kommentarer:

Bundingen sa...

Fine farger på lappene dine. Jeg liker lilla så godt. Gleder meg til å se teppet når det bir ferdig. Ha en fortsatt fin dag!

Quiltefia sa...

Hei!! det teppet kommer til å bli innmari fint!! Du har jammen vært iherdig!! Ha en fin helg!! AnneK:-)

Smykkas sa...

Lappene dine er rett og slett eventyrlig vakre. Du må vise oss det ferdige resultatet.

Jeg tror vi alle kommer til å huske hvor vi var og hva vi gjorde på i de forferdelige dagene. Jeg har vært litt fraværende her på bloggen, for en flott ungdom jeg kjenner mistet sin søster under massakren på Utøya. Den vakre rosen ble begravet torsdag.

Varm klem fra meg.

Lindas hobbyhjørne sa...

så nydelige og jeg liker så godt fargene du har valgt :)
Ha en god natt, klem.