tirsdag 9. august 2011

Den fjerde lappebunken

I går var det fint vær, så vi tok en kjapp tur til Ingierstrand for å fotografere den fjerde lappebunken. I teppet jeg hekler i Drops er det fire forskjellige lapper hvor alle hekles i samme fargekombinasjon.

Denne lappen lærte jeg mye av. Både det å hekle doble blomster som Liss hjalp meg med da vi traff hverandre på Storo for noen dager siden, og det å hekle doble stavgrupper.

Riktig fornøyd er jeg med alle lappene jeg har laget, og nå gjenstår bare sammenheklingen.

5 kommentarer:

Smykkas sa...

Dette er rene skjære kunstverket. Fantastiske fargekombinasjoner og hver rute er en fryd for øyet. Jeg gleder meg virkelig til å se det ferdige resultatet.

Klem

Monicas sa...

utrolig fine lapper....elsker oldemor ruter i alle fasonger..

Sisselshverdag sa...

Wow, det kommer til å bli superfint det teppet :D

Ha en koselig tirsdagskveld :D

Lindas hobbyhjørne sa...

Wow... for noen lekre farger, gleder meg til å se det ferdige teppet :)
Ha en fin kveld, klem.

HildeP. sa...

Så flotte lapper! Nydelige farger, og tøft mønster. Flott blogg du har, gleder meg til å kikke mer rundt her! : D