onsdag 6. april 2011

En del underveis

Har en del underveis for tiden. En påskealong er under avslutning, noen kluter mangler kant, har en del påskestempler som bør brukes, og har akkurat startet på en kylling.


Bildet viser en detalj av en stjernegryteklut. Mangler bare en knapp eller noe lignende i midten og pressing.

Våren har kommet tilbake for fullt. Skikkelig sol og varmt ble det etterhvert. Blir det samme vær i morgen, må jeg forsøke å sette meg ut.

---

Jeg sliter forresten med at minibilde ikke kommer opp fra bloggen min i blogglister. Noen som vet hvorfor? Har samme opplegg for å legge inn bilde/innlegg, bruker gammel versjon. Forsøkte å bytte til ny versjon, men ingenting endret seg. Ser at noen andre har samme problem.

2 kommentarer:

Henriette sa...

Fine farger på gryteklutene.Her er det ikke mye sol,regn i flere dager. Men det heter i allefall vår..

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Heidi!
Så fine grytekluter - skjønne påskefarger!

Jeg skrev om dette med at bilder forsvant på blogrollene for en stund siden - kanskje det kan hjelpe deg? Se her: http://cathskreativehjorne.blogspot.com/2011/03/bilde-pa-blogrollen-mulig-lsning.html

Ha en fin vårdag!

Klem Cathrine :-)