fredag 16. september 2011

Turkis og lime linskjerf

Linskjerfene ble ferdige for noen dager siden, og siden det er sol i dag, passet jeg på å få tatt noen bilder.

Det er Pia som hadde med fint lingarn på snelletreff i Oslo, og hun forklarte oss hvordan hun strikket de lette skjerfene. Hun brukte gjerne to skjerf sammen, og valget mitt falt på turkis og lime.

Etter at familien har snufset og hatt halsvondt i flere dager, hjalp det ikke lenger med inntak av Vekk i morgen. Får satse på at forkjølelsen bare er på en liten snarvisitt hos meg.

Ja, og så har jammen hverdagene passert alt, og det er fredag igjen. Vet jeg har sagt det før, men skjønner ikke hvor dagene (og ukene) blir av. Ha en riktig fin helg :)

5 kommentarer:

Liss sa...

Disse to skjerfene er veldig fine i lag :))

Lindas hobbyhjørne sa...

Så fint det var med 2 sjerf, nydelige farger også! Og nydelig jente :)
Ha en fin helg, klem.

Smykkas sa...

Lekkket.

Turkis og limegrønt er jo to av mine yndlingsfarger, så jeg synes du har gjort et flott valg.

Klem

Smykkas sa...

Lekkket.

Turkis og limegrønt er jo to av mine yndlingsfarger, så jeg synes du har gjort et flott valg.

Klem

Margrethe sa...

Så nydelige sjal. Det samme er modellen som bærer dem.
Det høres spennende ut med lingarn.
Ha en glad søndag :-)