torsdag 15. september 2011

Catania-garn

Noen dager siden siste blogg - tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger på hekleteppet mitt! Sitter med heklenåla i ledige stunder, og innimellom forsøker jeg å rydde litt i oppskriftssamlingen min. Er nok et evig prosjekt...

Lørdag var jeg en snartur innom Sømsenteret i Akersgt i Oslo som har konkurssalg. Jeg trodde butikken ble lagt ned, men den starter heldigvis opp igjen. Leste i en blogg at de hadde Catania-garn på salg der, og dermed fikk jeg fart på meg.

Catania-garnet har jeg nemlig aldri fått kjøpt i Oslo, og det blir kanskje en kortvarig glede. Vissnok hadde de fått restlageret til butikken på Liertoppen som nå er lagt ned. Og de visste ikke om garnet kom inn i sortementet i den nye butikken. Jeg kan jo håpe.

Kjøpte de variantene de hadde igjen av flerfarget garn, pluss litt ekstra. Tanken er å bruke dette til grytekluter.

Er det noen som vet hvor Catania-garnet er å få fatt i? Helst i nærheten av Oslo, eller evt i en nettbutikk eller garnbutikk som sender på henvendelser. Garnet er fra Coats/Schachenmayr. Hvis flere maser blir det kanskje tatt inn i flere garnbutikker?

2 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Det er nok ikke det enkleste garnet som er å få kjøpt i Norge. Men det går jo an å bestille fra utlandet også... ;) Lykke til!

Lindas hobbyhjørne sa...

Jeg vet dessverre ikke hvor eller!! Men enig med deg...et nydelig garn!
Så lekkert det teppet ditt er i siste innlegg, for noen lekre farger!
Ha en fin kveld, klem.