mandag 19. september 2011

Ansiktsgryteklut

Min første ansiktsgryteklut heklet i rødt og hvitt Mandarin petit.

Jeg trodde denne skulle gjøre suksess her hjemme, men den gang ei :) Karoline lurte på om jeg skulle henge den opp, den var jo skummel. Tror hun må ha sett på for mange skrekkfilmer :)

Denne er heklet etter en gammel oppskrift, som sikkert har vandret fra person til person en rekke ganger. Jeg fikk den håndskrevet, og har skrevet den hakket mer omstendelig på pcen. Deler den når neste ferdige ansiktsgryteklut vises fram. Etter det jeg har forstått, er det lov å dele gamle oppskrifter.

Min første ansiktsgryteklut heklet i rødt og hvitt Mandarin petit.

Hvis du lurer på hvor man kan få kjøpt dukkeansikter, så ring til Hekla Sy og Strikk, tlf 22604041. Gudny sender i posen, og legger ved giro.

1 kommentar:

Lises hjertegleder sa...

Så søte :)) husker min mamma hekla sånne da jeg var lita, og gleder meg til du deler oppskrift. Så kjekt du viser hvor man kan få tak i annsikt,
Har en liten samlemani på grytekluter,så dette må jeg prøve!!
Klem Anne Lise