torsdag 24. mars 2011

Bursdagsfeiring

I går fylte Andreas 12 år, og det satte selvsagt preg på dagen. Tradisjonen tro, er det bursdagssang med flagg og pakker om morgenen. Og så familiefeiring på kvelden. Guttefeiringen blir til lørdag med fullt program til søndag formiddag.

Litt slitne var vi etter årsmøtet kvelden før, og da er det kjekt å bestille pizza fra Peppe's. Populært hos bursdagsgutten er det i tillegg. Etterpå hadde vi kaker, før kvelden ble avsluttet med spill.


Andreas er en glad fotballgutt, og det meste av gavene gikk i den retningen. Han fikk gledessjokk da han fikk billetter til ManUs siste kamp i sesongen, med tilhørende guttetur via London og så til Manchester med pappa. Det har vært han store drøm lenge, og nå kan han glede seg.

Tar med et bilde for å vise at jeg hekler for tiden. Et gryteklutpar er ferdig, men tråder må festes før jeg tar bilde av det.

Kanskje lurer noen på hvordan det gikk med årsmøtet vårt og Thons milliongave... Ikke helt bra, og ikke helt ille. Styret vårt er stadig like skeptiske til Thon, tro det eller ei, og både BUL og en del andre lag støttet dem i et utsettelsesforslag. Utredninger og utsettelser er de glad i for tiden i BLS, det er jo "ufarlig"... Ikke alle som verdsetter handlekraft tydeligvis. Fortsettelse blir det i kveld av årsmøtet, da med regnskap og budsjett. Kanskje noen får seg en liten vekker av å se tallenes tale, for organisasjonen går utfor stupet økonomisk, og da burde man vel lagt vekk skepsisen, og tatt i mot med glede alt Thon tilbyr oss.

Er lite på blogger for tida, men har fått med meg at det er storm og snø andre plasser i landet. Her skinner sola, det er varmegrader og snøen smelter. Så nå skal jeg sette meg ut med hekletøyet noen minutter :)

2 kommentarer:

Smykkas sa...

Vel overstått dag. Det var nok et flott besøk.

Jeg hekler blomster for tiden.

Klem

EllenSand sa...

Tusen takk for superhyggelig kommenatr hos meg:)
Gratulerer til Andreas. Ser ut som han hadde en flott dag.
Håper det ordner seg med BLS'saken.
Ellen:)