mandag 14. februar 2011

Romantisk kortlaging

I dag er det 14. februar og Valentines Day, og da skal jeg kose meg med å lage et kort til Svein. Kanskje blir det et par små kort til ungene også. I dag er det 25 år siden Svein og jeg traff hverandre, tilfeldigvis på Valentinerdagen, så fra den dagen kom til landet, har vi feiret den.

Sist jeg var på Bikuben lot jeg meg friste av en del ting som egner seg til valentinerkort, så litt av det skal brukes senere i dag. Men det kan være aktuelt til romantiske kort for hele året. Så her er det mye som er kjekt å ha :)

At vakre kort kan glede så jeg tydelig i går. Riktignok var det Mamma som fikk morsdagskort jeg laget i går. Men Pappa, som har alzheimer, kunne ikke se seg mett på kortet. Det ble holdt og studert i lang, lang tid, og jeg tror han ble tydelig helt betatt av det vakre gammeldagse motivet, pene farger og rosepynt.

Ha en fin dag - med eller uten Valentinerkort :) Det jeg lager kommer senere i dag.

Ingen kommentarer: