torsdag 10. februar 2011

Musikalske engler

Det er fortsatt noen av kortene fra fjorårets julekortproduksjon som jeg ikke har vist fram. Her er de siste, og mange av dem har motiv med musikalske engler. Alle motivene, bortsett fra det siste, er fra Sagen Vintage Design klippeark.

Motivark på kort med engler med basuner er Vintertid/Snöyra fra Maja Design og kartong fra Bazzill. Blonde og fjær fra Panduro og blomst fra Storyteller. Alle kortene har også innsydd lomme som julebrevheftet fikk plass i.

Englene med noteblader har motivark fra Tradisjon/Himmels englesang fra Poppydesign.

De to englene med roser har motivark fra Winter Wonderland/Snowy landscape fra Panduro.

Det siste julekortet fra fjorårets produksjon jeg ikke har vist fram er dette søte motivet av engel med Jesusbarnet. Motivet er fra Vintage klippeark fra Scrapbookengros. Motivark er her Winter Wonderland/Winter night fra Panduro.

Da er det bare nylagete kort som vises fram i bloggen etterhvert, og det kommer vel julekort også, men da av årets produksjon. Totalt 70 julekort lagde jeg i løpet av noen hektiske dager i desember i fjor.

2 kommentarer:

Smykkas sa...

Engler og hjerter er blant mine favoritter hele året.

Enda flere flotte kort fra din side.

Klem

Mira sa...

Flotte kort! enig med smykkas over her. sånne kort kan ein vel bruke heile året!

Ønsker deg ei fin helg!

Klem fra meg.