tirsdag 1. februar 2011

3 kort til Hjertebodens juleblogg i januar

I går kveld var jeg på inspirasjonskveld hos Kathrines Quiltestue. Hadde egentlig ikke tid, for planen var å lage tre julekort som bidrag til Hjertebodens juleblogg i januar. Og det måtte sendes på epost før midnatt i går. Vel, vel, så valgte jeg begge deler. Både inspirerende sykveld og tre kort ble laget på en drøy halvtime da jeg kom hjem.

Ikke de vakreste kortene jeg har laget, men da er jeg i gang med årets julekortproduksjon...

Alle tre kortene er laget over samme mal. Vintage motiver fra klippeark, husker ikke hvilket.

Motivarket er Gammaldags Jul/Julbak fra Maja Design og kartong fra Bazzill.

Pynt er blonde fra Panduro og blomst fra Storyteller. Kantene er skrapet og fikk påført Distress Ink/Vintage Photo. Pynt er blonde fra Panduro og blomst fra Storyteller. Kantene er skrapet og fikk påført Distress Ink/Vintage Photo. Det samme gjorde blondene for å gi dem et gammelt preg. Det ble kanskje penere i virkeligheten enn det ser ut på bildene.

2 kommentarer:

Smykkas sa...

Hvordan i all verden har du klart alt dette på så kort tid?

Jeg er mektig imponert.

Klem

Grethe sa...

Hei igjen!
Mulig det har skjedd en misforståelse, men jeg har sendt deg adressen min iforbindelse med adventskalenderen din. Litt trist hvis ting blir borte i posten :0)

Flotte kort :0)