søndag 13. februar 2011

Morsdag

Man får litt vårfølelse når det alt er morsdag. Sola skinner ute, men temperaturen viser nok at det fortsatt er full vinter. Det er nemlig kaldt...

I morges var det pakker i senga, som vi har på bursdager, morsdag og farsdag. Og endelig fikk jeg det som alltid står øverst på ønskelista mi: badeskum!

Et skikkelig skumbad er nemlig noe jeg setter stor pris på. Det gir total avslapping, og er ekstra godt når man kommer kald inn fra vinterkulda. De siste årene har det blitt vanskeligere og vanskeligere å få fatt i skumbad, da må man gjerne i spesialbutikker. Disse er kjøpt på lucky duck. Noen som vet om bra skumbad å få kjøpt andre steder?
Fikk også et lett og vårlig skjerf, akkurat et slikt jeg liker å bruke.

Da jeg var på vei hjem fra snelletreffet i går var jeg innom Lambertseter senteret. I Notabene-butikken var det masse hobbybøker nedsatt til 39 kr stk. Så det ble plukket med noen. Dermed ble det litt "ekstra" til morsdagen :) Muligens har jeg et par av dem fra før av i mitt rikholdige hobbybokbibliotek, men da er det kjekt å ha noen til gavebruk.
Ønsker dere alle en kjempekoselig søndag, og morsdag hvis dere feirer det! Her blir det kaker senere i ettermiddag/kveld når Mamma og Pappa kommer på besøk. Nå skal jeg få laget et morsdagskort :)

Ingen kommentarer: