lørdag 26. desember 2009

Romjulshygge

Det er alt kveld 2. juledag, og romsjulsfreden har senket seg. I dag våknet vi til masse nysnø, og det er uten tvil vakkert. Men kanskje litt upraktisk.


Andreas fikk nye ski til jul, så de måtte selvsagt testes. Han forsøkte dem først i gata, så i nabolaget, men så bestemte han og Svein seg for å ta en lengre tur.

Jeg har startet på et nytt strikketøy, noe som ikke haster, og nå sitter jeg og ser på "Broene i Madison County", en av mine favorittfilmer. Må bare passe på å ha lommetørkle innen rekkevidde...

2 kommentarer:

Randi sa...

"Broene i Madison county" er en nydelig film.
Har samme problemet som deg, d.v.s. at jeg "springer lekk" når jeg ser enkelte filmer.
Ha ei fortsatt trivelig romjul:)

Margrethe sa...

Det beste med julen er fridagene synest jeg, og da er det deilig å krype sammen i en god stol å gjøre hva man vil. -Uten at det haster. Det høres ut som om dere har det fint i juleferien. Også vi vestlendinger har fått snø, og koser oss tross måking og dårlig fremkommelighet. Ha fortsatt fine dager og god nyttårshelg.