tirsdag 8. desember 2009

Ny kosestol

I går var jeg en snartur på IKEA for å handle noe småtteri. Nå er det sjelden man går ut derfra med bare bittelittegrann, men i bilen var bare noen bokser, lysglass, et par glass og kopper, lange teskjeer, en tidsskriftsamler og noe innpakningspapir og sløyfer til jul. Synes jeg var ganske flink...

Men jeg rakk å gå bortom stueavdelingen og se på en stol. Så på kvelden dro Svein bort og kom tilbake med en Ektorp Jennylund stol med hvitt trekk.

En kjekk liten stol som det går an å flytte rundt etter behov. Til daglig blir det nok unger og katter som inntar stolen, kjekt til gjestebruk, og kanskje mer sjelden som her - en litt tilbaketrukket plass for håndarbeid og lesing.

I dag er jeg litt småforkjølet, og mesteparten av dagen blir tilbragt foran pcen med jobbting.

1 kommentar:

Lenemora sa...

Så fin og deilig stol!

Er nok noen dager siden sist jeg tok en bloggerunde nå....her på din blogg var det mange inspirerende ideer på de siste innleggene, du er flink!

Klem fra Lenemora