fredag 18. desember 2009

Hjerte i posten

Det er alltid spennende å finne pakke i postkassa! Jeg har vært så heldig å få et koselig hjerte fra en snellevenninne.

Nydelig form, stoff med struktur og vakker pynt! Jeg ble kjempeglad, og har prøvd ut forskjellige steder det skal få henge. Dette blir nok ikke bare et julehjerte, men et til helårsbruk.

Jeg sitter med sølvgarn og forsøker å hekle en stjerne til Julekalenderen. Litt inspirasjon, og en vri, så får jeg en luke jeg kan legge ut senere i dag.

Her i Oslo har nå juleferien startet! Glade unger kan fryde seg over snøen som ligger ute, men det er veldig kaldt... Så godt å kose seg inne. Siden jeg er FAU-leder blir jeg invitert til skolens juleavslutning, og det var en hyggelig stund. Artig å se lærerne i sitt mer private element, med humor og ironi, som faktisk kan være nyttig å få med seg i vervet mitt.

1 kommentar:

Sylke Feldhusen sa...

Koselig hjerte du har fått!

Prøver igjen, er ikke sikker på om du så det forrige innlegget mitt. Synes at du har så mye fint her at jeg har gitt deg en award... Ta den om du vil, den ligger på bloggen min :)