onsdag 5. august 2009

Vinnerlykke i sommer

Det er stadig koselige og spennende konkurranser i Blogglandia, og jeg har virkelig hatt vinnerlykke i sommer! Hele tre flotte gevinster har jeg fått i hus! Se bare her:

Først ut ganske tidlig i sommer var Camillas romantiske hjem hvor jeg var så heldig å vinne salatbestikk i melamin fra Greengate. Med roser og blomster inviterer det til sommerlige salater, aller helst i en matchende salatbolle. Hos meg får den selskap av boller i glass eller hvitt. Tusen takk, Camilla!

Fridajenta i Frida's lille verden hadde en konkurranse tidligere i sommer, og jammen var det jeg som var så heldig å vinne Fridas nydelige håndarbeidspose i hvitt og rødt. Frida er som flere vet en ung pike, og hun er veldig flink. Hun er så heldig å ha en snill og kreativ mormor til å hjelpe seg og lære seg opp. Posen ble øyeblikkelig tatt i bruk til hekletøyet jeg hadde på gang, så nå er det godt beskyttet for nysgjerrige kattefrøkner på garnjakt. Tusen takk, Frida, for nydelig pose!

Den tredje gevinsten jeg var så heldig å vinne er Quiltefias Himmelblåpung. Jeg kaller den det, for Anne jobber med makeup på Himmelblå-innspillingene, og vi var på Ting og Tang-kurs sammen i våres hos Kathrines Quilte Stue. Underveis i kurset laget Anne denne modellen til en praktisk pung i gjennomsiktig plast og voksduk, og etter det har det blitt mange. Alle skuespillerne har nemlig hver sin på settet, med maskara og annen personlig sminke. Kjempefin! Jeg skal imidlertid bruke min pung til håndarbeidsarbeider. For tiden har noe broderigarn fått sin plass der. Smart med gjennomsiktig plast!

På bloggen sin, Quiltefia, har Anne lagt ut framgangsmåten til pungene sine. Hun bruker også forlengelsesmåte på glidelåsen som gir et pent resultat. Tusen, tusen takk for at jeg har fått min egen Himmelblåpung!

6 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Gratulerer med stor vinnerlykke :o)
Det var flotte gevinster !!!

Laila -Karin sa...

Du har jammen hvert heldig.
Gratulerer

Tovepia sa...

Så hyggelig at du har vunnet så mye!! Viser hvor mye flott som foregår her i blogglandia;) Kos deg!

Jorun sa...

Virkelig heldig har du vært!

Birgitta sa...

Gratulerar till alla fina vinster du fått.
Kram Birgitta

Quiltefia sa...

Hei Heidi!! Du har jammen vinnerlykke:-) Hyggelig at du linket til fremgangsmåten på sminkepungen. Håper du får glede av den!! AnneK