søndag 30. august 2009

Uka som har gått...

Uka går mot slutten, og det er maaange dager siden siste innlegg på bloggen... Dagene har gått med til hverdagsaktiviteter, og litt annet. Tirsdag startet klubben igjen, og da kom alle treperlene fram til makramélaging for jentene. Da koser de seg, og det går stort sett i armbånd og nøkkelringer.

Ellers har det vært en del fotballsupport denne uka, en trening og en kamp. Andreas liker å ha mamma på sidelinja. Fredag kveld var det 25 års jubileum på Oslo Handelsgym, og det var kjempekoselig. Tegningen er av skolegården, og vi begynte i aulaen med mimring og hilsing, før vi fortsatte på nabohotellet med tapas og mer kos og prating etterpå. Det ble sent, for jeg var heldig å bli hentet, så hadde ingen kollektivtransport å ta hensyn til. Derfor sto jeg over å være heiagjeng på lørdagens cupkamper.

Lørdag fikk jeg kjøpt meg ny kabel og pinne til alongen som startet for nesten to uker siden. Jeg har rett og slett ikke klart å finne KnitPicks-settet mitt, så da måtte jeg få tak i det jeg trengte. Alongen går ut på å strikke noe som heter Moebius, og på ettermiddagen satt jeg foran pc-skjermen og så på YouTube hvordan den spesielle måten å legge opp på fungerte. Veldig smart å kunne få undervisningen hjem slik i sin egen stue!

Ingen kommentarer: