lørdag 11. juli 2009

To bamseawarder

Jeg har i løpet av den siste tiden fått to søte bamseawarder, men i disse ferietider har jeg ikke hatt ro på meg med å sende dem videre, og takke skikkelig for dem.

Frida i Frida's lille verden sendte en søt selvlaget award til følgerne sine 6. juli. Da hun sendte awarden la hun også ut historien om Tatty Teddy, les den gjerne! Tusen takk, Frida, for koselig award! Jeg sender awarden din videre til noen etterhvert.

Den vesle gule bamsen har begynt sin vandring rundt i Blogglandia. Jeg fikk den først av Grethe fra Flittige hender 5. juli, og i går fikk jeg den både fra Marit fra Bestemors blogg og Jorunn fra Jorunn's hobbyside. Tusen takk til dere alle sammen! Denne awarden skal sendes i retur til avsenderene, så det gjør jeg med glede til Grethe, Marit og Jorunn. Deretter skal jeg plukke ut 11 andre som jeg skal sende den videre til.

Finværet begynner å melde sin ankomst, så vi skal snart reise utover til Larkollen igjen. Deilig at gråvær, regn og torden kanskje tar en liten pause, så får vi heller tåle at det innimellom faller noen regndråper og at himmelen blir dekket av skyer. Bare vi får sett sola og kjent varmen innimellom!

Ingen kommentarer: