tirsdag 14. juli 2009

Solskinnsdag

Sola skinner endelig og varmer, og det tegner til en fin ettermiddag og kveld! Deilig! Vi koser oss og slapper av ved teltet, og ungene og Svein har vært nede på stranda og spilt fotball.

Den nye plassen er betraktelig større, og vi har et stort område på siden av teltet hvor det er bedre solforhold utover ettermiddagen. Til kvelden får vi se hvordan sola kommer, ellers kan vi evt flytte oss rett ved for å få varmende stråler utover kvelden.

Siden vi kjøpte et par bord ekstra i går har vi fått fast pc-plass i det ene telthjørnet. Vi flyttet den ene hylla også dit så vi fikk bedre plass til sitteplass når vi sitter inne sent på kvelden.

Den andre grytekluten er ferdig, og jeg skal få lånt strykejern senere så jeg får presset den. En klut er strikket, nå sitter jeg og hekler kant. Senere får jeg se hva jeg gjør av restene, ellers har jeg flere garnnøster med...

Ingen kommentarer: