mandag 30. mars 2009

Snellegaver til nålene mine

Det er alltid hyggelig å få koselige overraskelser i postkassa! Etter at jeg ble medlem på Trådsnella, har jeg fått flere snellegaver. For et par uker siden fikk jeg en heklet nålepute fra en god snellevenn. Deilig og myk i alpakka - oppskriften er fra Maskeradehefte 8 fra Du Store Alpakka.


Her er det god plass til nåler av alle slag - synåler, knappenåler og sikkerhetsnåler.


Og da jeg kom hjem fra Ålesundstur, var det en ny snellegave fra snellevennen min til alle nålene mine. Denne gang var den både strikket, tovet, nålefiltet, og på innsiden hakket. Så her skal nålene få det riktig så fint!

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei!! Det ser veldig hyggelig ut med snellegaver og overraskelser i postkassa!! Samtidig tenker jeg at da må man huske, og rekke og sende og finne på....Stressende?? Hilsen quiltefia