onsdag 18. mars 2009

På Ting og tang-kurs

Etter å ha bestemt meg for å ta opp igjen quiltingen, meldte jeg og Mamma oss på et Ting og tang-kurs hos Kathrines Quilte Stue. Der skulle vi over tre kvelder lære oss å sy småting av Joana: små portemoneer, skopose, håndarbeidspose, toalettvesker og en enkel pung.

Første kurskveld 11. mars tok jeg med en god del stoffer, bla disse fra Tilda-kolleksjonen som jeg ville sy en toalettveske av. Pluss noen bånd til pynt. Første kurskvelden var en halvferdig toalettveske med båndpynt klar, men glidelåsen får vente til uka etter. Godt å være i gang igjen!

1 kommentar:

Marit Johanne sa...

Gratulerer med fin ny blogg! Du har jo vært aktiv blogger på Trådsnella også, men med en slik blogg har man mer styring og oversikt synes jeg. Lykke til, kommer til å følge med på dine kreative aktiviteter. Det kurset ser veldig inspirerende ut.