mandag 23. april 2012

To LOer fra Grorudtreffet

Jeg laget to LOer til på kurset "Husmorscrapp" med Tove Tyll på Grorudtreffet. Vi skulle bruke kun kursmaterialene.

 

Vi fikk et oransje mønsterpapir, og egentlig skulle vi ha et bilde. Jeg valgte to fra første utestrikkestund i hagen. Her skulle vi lage superenkle blomster av biter av stoff, filt og en muffinsform. Et par roser, et glansbilde og noen korssting var andre pyntelementer. Kantene skulle vi skrape med sandpapir.


Vi visste ikke på forhånd tema for LOene, og den siste hadde veldig enkelt mønsterpapir, og vi skulle lime på biter av tegneserie, bingoark, regnskapsark, et par striper maskeringstape. I tillegg skulle vi lime på frimerker og stemple med et datostempel. Tittel skulle håndskrives på regnskapsarket (noe jeg droppet). Jeg syntes tegneserien var veldig lite passende til bildet, så valgte å dekke den.

Skulle vel kanskje helst hatt et helt annet bilde, noe reiseorientert. Men med en passende tittel kan jeg kanskje få Myrtel til å drømme seg litt bort... Langs kanten skulle vi påføre Distress Ink Refill rett fra flaska.


Fikk flere gode tips på kurset, og håper å få laget flere LOer etterhvert. Innbiller meg nok at jeg kanskje kommer til å ha en litt annen stil, og muligens flere bilder på hver LO. Tiden vil vise :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei... :O)
Så flotte LO'er du har laget..., ser du har vært på Grodrud treffet! Der var jeg også! Ser på bildene litt lengere ned at vi satt ikke så veldig langt fra hverandre.... :O)