fredag 20. april 2012

Koselig på Grorudtreffet

Forrige helg var Karoline og jeg på Grorudtreffet. Vi riktig koste oss, og på lørdagen var vi på et kurs med Tove Tyll: Husmorscrapp.


Vi skulle ved hjelp av ting og tang som man som regel har hjemme scrappe tre LOer. Her er materialpakken vi fikk utlevert:


Mesteparten av tiden satt vi salen og lagde kort. Karoline laget to nydelige kort i vintagestil.

 
  

Dessverre fikk jeg migrene lørdagen i tillegg til ryggvondt, så vi dro hjem før kvelden tok til.

 

Søndagen var Karoline opptatt med skolearbeid, så jeg dro alene. Må vel innrømme at jeg ikke fikk gjort stort. Brukte heller trefftiden til prating og gikk rundt og fikk lærdom og inspirasjon. Det er jo litt av vitsen med slike treff også. 


Synes det var kjempekoselig på Grorudtreffet. Trivelig var det også å se at unge kortlagere var deltakere, og at det var noe som ble satt pris på. Er alt påmeldt til høstens treff, og gleder meg til det.

Ingen kommentarer: