mandag 2. april 2012

Tilda med kanin

Har laget et kort til en fotoutfordring på The Official Magnolia Inspiration Challenge. Siden fotografiet (se nederst) gikk i lilla, grønt og hvitt ga fargene seg selv, og i og med at jeg hadde et papir med fioler valgte jeg det.

Mønsterpapir: Sagan om Våren - Viol fra Pion Design / Kartong: Bazzill / Blonde: Bikuben / Osteklut - Care & Repair

Motiv: Tilda med kanin (Tilda and her bunny) fra Magnolia Ink / Blekk: Memento - Rich Cocoa / Fargelagt med Copics: 0, E0000, E000, E11, E33, E37, G21, G24, V15, V06; Y02, W3 og W5 / Opaque White - Copics / Dies: Spellbinders S5-022

Bånd: Seem Binding farget med Distress Ink - Spun Sugar og Dusty Concord / Charms: Kuttut / Blomster: Lilla roser fra Papirdesign og hvite roser fra Storyteller

Jeg deltar med kortet i disse utfordringene:
TOMIC/The Official Magnolia Inspiration Challenge - # 43 Easter and Photo Inspiration
Just Magnolia - # 150 Springtime
MDUC/Magnolia Down Under Challenges - # 140 Easter Inspired
Little Darling Challenges - # 20 Outside
Top Tip Tuesday - # 73 Easter or/and Animals
Copic Marker Norge - # 14 Lengter mot vår


I dag har jeg tatt en bytur. Var innom Andvord og fikk kjøpt en protokoll beregnet til Art Journal, fikk handlet litt bånd før jeg endte på Søstrene Grene hvor litt av hvert ble handlet inn. Lunsjen ble spist sammen med håndarbeidsvenner, dvs på snelletreff, på Cafe Opus før jeg dro hjemover.

1 kommentar:

Margrethe sa...

Så nydelig kortet er. Veldig vårlig. Ha en god Påske.