lørdag 3. mars 2012

Skjerf i sukkertøyfarger

Andreas og Svein er på fotballkamp, og Karoline skal snart avgårde på revydag igjen. Vi var og så Bjørnholtrevyen i går kveld. Flinke ungdommer, det er imponerende hva de får til. Vårt bidrag er å hjelpe Karoline med baking til kafésalget, har skoleboller til baking, samme sort gikk unna i går.

I ledige stunder strikker jeg. Fortsatt av typen "krympe garnlageret", og en boks er snart tom. Her er et sukkertøyfarget skjerf/sjal strikket i Fabel. Pikotkant med Tynn Finull fra Du Store Alpakka.

Dette likte jeg godt, så det tror jeg vi beholder selv. Ellers skal de fleste andre skjerfene brukes til årets julemesse i menigheten, hvis det da ikke forsvinner ut av huset før det. Et skjerf til i rosalilla er også havnet i ferdig-haugen, men siden jeg har laget tilsvarende før og blogget det, dropper jeg å vise det fram.

5 kommentarer:

Tove sin strikkeside sa...

Du strikker mange flotte sjal for tida. God helg

Anne N. sa...

Herlig skjerf i skikkelige vårglade farger :O)

Unknown sa...

Ja det var skikkelig sukkertøyfarger må jeg si, det ble da pent. Flott nå til våren og senvinteren :-) Du er flink! God søndag!

Jorun sa...

Nydelig skjerf Heidi, og så koselig det ser ut der du sitter ute og strikker. Tenk, nå går det mot vår og sommer igjen...

Yvonne Karine sa...

Det var skikkelig lekkert dette sjalet :-)