onsdag 21. mars 2012

Påskestrikk

Det er noen dager siden jeg har blogget, og det våres stadig mer. I helga var vi på Sørlandet en tur, en god erstatning for scrappehelga det ikke ble noe av. Men dermed kom jeg heller ikke så godt i gang med vår og påske med papirlagingen, så foreløpig har jeg ikke laget et eneste kort eller annet... Har så smått begynt med noe påskestrikk, men det blir neppe de store prosjektene.

Har nettopp kommet hjem fra en kjapp bytur for å handle gaver til Andreas som snart har bursdag, og tok en sving innom strikkebutikken. Har sikret meg Arne og Carlos nye bok, og "Påske hele året" er en fin tittel. Det som lages om våren kan tåle å være framme etter påske også... Noen garnnøster ble også med, selv om jeg forsøker å krympe garnlageret. Men dette skal forhåpentligvis brukes opp før påska er over.

Nå skal jeg ta meg en tur ut i sola, og fortsette på strikking av trekk til påskeegget.

Ingen kommentarer: