torsdag 1. mars 2012

Første utedag i sola

Endelig er det mars, første vårmåned, og attpåtil er det sol og deilig vær! Jeg har sittet ute med strikketøyet, og det var knapt 15 grader i skyggen. Nydelig!

Gleder meg til tiden som kommer nå, og krysser fingrene for at siste snøfall er tilbakelagt, men man må vel være forberedt på at noe mer kommer. Vi kan vel ikke være så heldige at vinteren er helt ferdig?

Myrtel måtte selvsagt ha en god stund ute, kattene blir aldri så lite våryre de også når snøen går og sola varmer.

3 kommentarer:

Antje sa...

Hei, jeg kom over bloggen din da jeg googlet etter Tim Holtz sitt besøk på Bikuben forrige fredag ...
Var også der og hadde en ehlt herlig dag ;) Jeg fant meg igjen på noen av bildene dine og lurte på om jeg fikk lov å bruke de ? Jeg har en del bilder hvor du står ved siden av Tim ...
Kanskje du er interessert ?
Riktig god helg,
håper været fortsetter sånn, gleder meg også til å sitte ute og nyte sola;)
Klem Antje

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Heidi!
Så deilig å kunne sitte ute og strikke i vårsola! Ja, det går rette veien nå! Vi får glede oss over hver solstråle vi får, og at det er VÅR! God helg!

Klem Cathrine :-)

EllenSand sa...

Ja, nå er endelig sol og fint vær her også. Men det er alt for kaldt til å sitte ute enda. Gleder meg veldig til jeg kan det.
Ha en super lørdag!
Ellen :)