fredag 28. januar 2011

Kortmaterialer

Forrige uke var jeg i løpet av to dager innom tre kortbutikker og handlet inn en del nytt.

På Steffens Hobby Norge handlet jeg en del motivark fra bla Maja Design, et par hjertepunchere fra Martha Stewart og litt pynt og et stempel.

Forrige lørdag var jeg for første gang på Minne-hjørnet i Ski. En koselig butikk! Der handlet jeg litt motivark i bruntoner, noen stempler, bånd og charms.

Disse alfabetdiesene ble også kjøpt på Minne-hjørnet. Gleder meg til å prøve dem. Nydelige motivark i sjøgrønne toner lå framme, så det fristet.

Til slutt gikk turen ut til Bikuben hvor litt av hvert ble kjøpt inn.

Har ofte knapt med tid til å besøke kortbutikker, men denne gangen kunne jeg gå litt mer rundt i ro og mak. På Bikuben er det så stort, så der rakk jeg likevel ikke over alle reolene :)

2 kommentarer:

Mayen sa...

Så heldig du e som kan gå innom flere butikker på din runde:-). Fine ting du fikk, god helg! klem

2ne sa...

Her var det mange godsaker :-)
Flotte farger og masse herlig dill.