tirsdag 25. januar 2011

To engler

Til jul laget jeg en del kort med vintage englemotiver. Som dette her hvor et klippeark fra Minne-hjørnet er brukt.

Motivark er Tradisjon/Himmels englesang fra Poppydesign. Bildene viser ikke det vakre shimmeret som dette arket har. Kartong fra Bazzill. Pynt er blonde og fjær fra Panduro og blomst fra Storyteller. Kantene er skrapet og påført Distress Ink/Vintage Photo med svamp. På innsiden av kortet er det sydd inn en lomme hvor julebrevheftet fikk plass.

Alle kortene ble fotografert før de ble sendt avgårde, bortsett fra dette. Men hell i uhellet ble det sendt til Sveins foreldre, så da har jeg fått bilde på epost etterpå :)

6 kommentarer:

Margrethe sa...

Hei og takk for kommentar hos meg:) Dymomaskinen min kjøpte jeg på Claes Olhson for noen år siden. Så har du lyst på en "løp og kjøp!" ;)
Koselig julekort med engler du har laget. :)

Pia sa...

sååå søde kort
knus Pia

Smykkas sa...

Nydelig. Godt at du fikk bilde av det. Jeg er helfrelst på nostalgiske englebilder.

Klem

Sylke Feldhusen sa...

Fine kort du har laget!

Forresten, du har vel ikke sendt gevinsten etter din give away enda? Håper ikke noe har kommet bort i posten, det er derfor jeg spør.

Ha en fin kveld!

cille sa...

Supersøte kort du lager! Lekre alle sammen! Ha en kreativ og fortsatt fin uke...
Klem Cille

Anne N. sa...

Virkelig nydelige kort :o)
Du er så flink til dette!
Klem, Anne:)