mandag 15. februar 2010

Ribbestrikket OL-lue

I går morges fikk Andreas ny ribbestrikket OL-lue. Den ble ferdig om natta, og jeg prøvde den på meg selv. Synes den så veldig rar ut...

Men Andreas var fornøyd, og Karoline mente den var helt fin, så da blir den slik.

Jeg strikket nemlig 5 cm ekstra før fellingen, og hadde trodd at lua skulle henge litt mer. Men den sto vel heller litt opp. Jeg stoler imidlertid på hva husets unge eksperter mener, så denne gangen blir det ingen opprekking. På disse bildene har forresten Andreas lua litt nedi panna, noen ganger er lua dratt lenger bak, og da forandres utseende en del.

Ellers er hele familien småsjuke. Det hostes, harkes og snufses, og stemningen er en smule daff. Heldigvis var vi i bedre form i går da vi hadde feiring av morsdag og fastelavn.

I kveld skal jeg på FAU-møte, så nå skal jeg sette meg til med strikketøyet litt. Har begynt på et OL-pannebånd til Andreas. Snart trenger vi vel ikke luer mer?

2 kommentarer:

Therese sa...

Når har mammaer skjønt hva som er kult eller ikke, uansett.. ;-)

Jeg er enig med barna - synes den ble veldig fin! Bra jobbet!

Legge FAU-møte på en OL-mandag.. fysj og fysj.. Heia Norge!

God kveld!

Grethe sa...

Kjempe lekker. Jeg holder på med Marius genseren- fint med TV OL arbeider.
Ønsker deg en fin uke :0)