tirsdag 29. juli 2014

Avslapping hjemme

Det er et par dager siden vi kom hjem fra utenlandsferien, og vi begynner å komme tilbake til normalen. Det er varmt, så jeg holder meg mest i skyggen, eventuelt også inne. Synes varmen og sola var mer uutholdelig sydover, merkelig nok...


Det gikk i klutstrikking på ferien, og har en del ferdig. Må bare få festet de siste trådene og fotografert dem, så legger jeg dem ut her på bloggen. Disse to utsatte jeg til jeg kom hjem, siden jeg måtte se på videoer av hvordan strikke vridd vrang sammen og vridd vrang. Det er Bittas Ballblom og Klematis, strikker dem i fargene til blomstene, så i dag var Svein på Tjorven og kjøpte lilla garn til Klematis-kluten.


Myrtel har også falt til ro etter at vi kom hjem. Hun har vært her hjemme i to uker, og har hatt besøk annenhver dag av Kattevakten, et firma som tilbyr hjemmebesøk. Hun har tidligere somre klart seg med besøk ca annenhver dag når vi har vært på campingen, men syntes nok det var rart med fremmed besøk. I alle fall var det mye som skulle "fortelles" det første døgnet, hun har røytet mye, men nå har hun falt til ro, og vet vi ikke blir borte igjen.

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Så fine kluter!
Ja, her har det vært veldig varmt...nesten for varmt for min del :)