torsdag 26. mars 2009

Hemmelig venn på Trådsnella

Hver måned har vi hemmelig venn-runder på Trådsnella. For tiden er det jeg som organiserer gruppen, gjør tildelinger osv. I dag åpnet en ny påmeldingsrunde, så da er det på'n igjen.
I mars fikk jeg denne koselige og innholdsrike pakken fra min hemmelige venn. Tre søte lappestoffer, moulinergarn til stitchery, tre nøster sommerlig bomullsgarn og et par gaver i tillegg - sjokolade og lys. Håndarbeidsdelen av gaven skal koste ca 100 kr, så her fikk jeg kanskje litt i overkant. Det er spennende og artig med hemmelig venn-gaver - både å gi og å få!

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Så heldig du har vært! Dette kommer det sikkert mye fint ut av. Gleder meg til å se;

Anita fra hjerterommet sa...

Så hyggelig da. Var inne på den nettdiden du snakket om ang alonger. `Forstår det slikt at det er flere da som samtidig strikker det samme, men vet dere ikke på forhånd hva dere skal lage?? Hva pleier det være da?? Er det en spesiell type strikk eller er det et plagg som kan anvendes?? Genser, lue tøfler o.l?? Så oppskriften på den nydelige blåe strikke lappen og det så rimelig avansert ut!! :)

Jorun sa...

Hei

Jorun sa...

Du store verden.... Nå gikk det!!!
Fikk lagt inn kommentar!!! Hurra!