mandag 25. juni 2012

Tagkort med gitar

På lørdag var Andreas i bursdag igjen, denne gangen til en musikkglad og kreativ gutt. Da passet det fint med et gitarstempel.


Dette var første gang jeg skulle forsøke meg med Dylusions ink spray, og jeg landet på å bruke en tag fra Ranger som tar i mot all fukt og farge.

 

Sprayet først med vann, og deretter med fargene Lemon Zest, Pure Sunshine og Fresh Lime før jeg brukte varmluftpistolen. Stemplet med tre stempler fra North Star Stamp, og brukte Versafine - Onyx Black som blekk. Limte tagen på et kort laget av sort Bazzill kartong.


Feiringen foregikk som en såkalt identitetsbursdag, hvor gjestene skulle være en oppdiktet andre identitet. Derfor litt spesiell hilsen på innsiden med Dymo tape. Limte på en pengelomme av det første forsøket jeg laget (og forkastet) på et akvarellpapir. Gutter i den rette alderen er opptatt av å gi "mest" i bursdagspenge-gave, derfor noen ekstra pålimte kronestykker ;)

3 kommentarer:

Strikkepiken sa...

Oy! Så tøft kort! Jeg synes ofte disse maskuline kortene er vanskelige å få spennende. Det har du fått fint til her! :D

Kort og Søm sa...

Den tagen foran ble helt super! :O)

Anette sa...

Denne var skikkelig stilig!! Digger fargene du har brukt!! Lekkert!
--klem--