onsdag 8. februar 2012

Underlag til varme fat

Det ble litt smårester etter klut- og håndklestrikkingen, og mesteparten ble brukt opp til et heklet underlag til varme fat. Alltid kjekt å ha når middagen skal serveres!

Resten av kvelden skal jeg ta tilhold på loftet, og forsøke å få et kort ferdig til Anonyme Timeglass 2012. Det er en utfordring som går over en uke, med fire utfordringer som slippes annenhver dag. Jeg deltar sammen med 86 andre, for her var det forhåndspåmelding. I kveld er det et rosa eller rødt kort med tema valentine eller kjærlighet som er tema...

Det er artig med utfordringer, og noen ganger har man vinnerlykke. For et av vinterkortene jeg laget vant jeg på random-trekning hos Heidis Hobbystuggu. Og for et par dager siden kom fine snømannstempler i posten :)

1 kommentar:

Mor og datter sa...

Giveaway på siden min om du er interessert?;)
Klem