fredag 10. februar 2012

Hjertekort med Amor

Så er helga i gang, vi har alt kost oss med varm nachips med ost, og mer fredagshygge blir det utover kvelden. Det er lenge, lenge siden jeg har vært fysisk i en kortbutikk, men i dag har Svein kjørt meg ut til Bikuben. For å si det sånn er morsdagsgave til meg kjøpt inn... :)

Jeg deltar i Anonyme Timeglass 2012, og har laget bidrag til Del 2. Denne gangen var utfordringen Valentine eller Kjærlighet - Form: Enten Oval eller Rund eller Hjerte-formet kreasjon. Jeg landet på et lite hjertekort med Amor.

Motiv: Amor med hjerte - North Star Stamps / Stempel: Memento - Rich Cocoa / Farget med Copics i fargene E0000, E000, E11, E33, E37, R21, R81, R83, R85, W3, 0 / Glitter: Star Dust Stickles

Dies: Nellie Snellen MFD022 / Sløyfe kjøpt hos Bikuben / Blomster: rosa rose fra Mathia Design - HobbyKunst, hvite roser fra Storyteller / Kanter svertet med Distress Ink - Vintage Photo

Dette blir sikkert en koselig helg, og garantert noen søtsaker på morsdagen :) Kos deg i dagene som kommer!

Jeg deltar med kortet i følgende utfordringer:
Anonyme Timeglass 2012 - Del 2 - Form: Oval, Rund eller Hjerte
Copic Marker Norge - # 10 Valentine
Kreativ Hobbys inspirasjonsblogg - Februar "Til en hjertevenn"
Scrapperiket Utfordringsblogg - # 44 Anything Goes
NordSalten Hobbyklubb - # 47 Hjerter
Deep Ocean Challenge Blog - # 18 Love you!
Papirdokkene - # 21 Vi viser kjærlighet
Top Tip Tuesday - # 69 Valentine's
Kort og Papir, Norge123 - Si det med papir og Romantiske farger - Rød/Rosa

1 kommentar:

Bea sa...

Dere scrappere er så flinke med utfordringsblogger, skulle nesten ønske det kunne smitte litt mer utover hele den kreative fjøla:)
Du er i koselig hjertemodus disse dagene, ser det ut til. Lykke til i utfordringene og ha ei fin helg!
Beate