lørdag 25. juni 2011

Shopping i Mandal

Dagene går fort. Det er alt en uke siden jeg var på snelletreff i Spangereid, og like lenge siden vi shoppet i Mandal på lørdagen. Her er det jeg fikk med meg. Noe er alt tatt i bruk.


Bomullsgarn er alltid kjekt å ha om sommeren, og et par kluter av det rosa Petuniagarnet mangler bare kant rundt. Trepinnene fra Brittany som er vist nederst i montasjen er testet ut, og de var perfekte til feks klutstrikk. KnitPro kabler og pinner har jeg strikket et sjal med - viser det på bloggen etterhvert.
Vi var innom Sjølingstad Uldvarefabrik, og det var mye lekkert garn der. Men siden jeg er litt forsiktig med garnhandling for tiden, ble bare et hespe med kidmohair med hjem.
Noen bøker ble også kjøpt, bla minibøker med masse mønster til strikking og hekling.

2 kommentarer:

Sisselshverdag sa...

Fine ting du har kjøpt. Liker veldig godt Brittany pinnene, og heklekrokene også :D

Ha en koselig helg videre :D

Smykkas sa...

Herlige ting du har fått med deg. Bomullsgarn er liksom helt sommer. Det går en del av det her for tiden.

Klem