søndag 10. april 2011

Vagabond til bursdagen

I dag har jeg bursdag, og fyller 45. Må nesten først fortelle at Andreas har laget en fantastisk egenskrevet sang på melodi til U2s Beautiful Day. Det var helt utrolig :) Av familien har jeg ellers fått en myk pakke, et nydelig blondeskjerf, og så er resten harde pakker. En Vagabond-maskin fra Tim Holtz er hovedgaven. Og den gleder jeg meg til å bruke!

Vagabondmaskinen går på strøm, og kutter alle slags dies. Det spesielle er at den er såpass kraftig at den kan kutte også tykkere materialer som tykk kartong/chipboard, grungeboard, skinn og tekstil. Den kom i en flott eske, som jeg skal ta vare på. Kjekt til oppbevaring!


Her er den oppslått, klar til bruk. Fikk også en TH dies Syrom som er flott. Så nå er alt lagt til rette for syrelaterte kort!

Har tidligere kjøpt en del annet Tim Holtz-utstyr som jeg gleder meg til å prøve. Også grungeboard, et tykt bøyelig kartong-lignende materiale som skal bli spennende å prøve.

Det å ta vare på utstyr kan være en utfordring, bla når det er store, lange plater. Har tidligere fått overta en flott koffert som Svein fikk vingave fra jobben en gang. Og den passet perfekt til det meste av utstyret. Og så sto den jo fint i stil!

Nå venter bursdagsfeiring. Dessverre er ikke sola kommet, så det er ikke like fristende utesittevær som i går. Men vi kommer til å kose oss uansett.

Og så gleder jeg meg til å gjøre de første testene av Vagabond-maskinen. Kanskje alt i morgen?

11 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Gratulerer med 45 år's dagen ! Flott tid å fylle år på :o)
Gleder meg til å få med hva du får ut av denne vidundermaskinen :o)))

Linda sa...

Gratulera med dagen. Så mykje fint du har fått.

Bodil sa...

Gratulerer :) Håper du får ein fin dag :)

Hanne sa...

Gratulerer med dagen:-) Håper du har hatt en super dag.

Marit Johanne sa...

Gratulerer ed 45 års dagen! Så spennende gave du har fått. Jeg har ikke så mye greie på utstyr til kortlagning, men vet at du kan sikkert få noe veldig fint ut av det! Ha en fortsatt fin bursdagskveld, er sikker på at du har hatt en fin dag med familien din.

Line Kristine sa...

Gratulerer med dagen! Håper den har vært fin! :)
Klem

Anne N. sa...

Gratulerer med 45 år :o)
her var det mye spesialutstyr som jeg bare må si at jeg ikke aner hva og hvordan brukes, hihi. Men jeg forstår at dette har du absolutt ønsket deg og da er du kjempeheldig som har fått riktige gaver!!
Ha en flott påskeferie!
Klem, Anne:)

Giò sa...

First of all let me tell you HAPPY BIRTHDAY!!!! You received a lot of fabulous gifts.
Thank you for you lovely comment on my fold card tutorial, I am happy you like it.
Have a fabulous day
Giò

Tove sin strikkeside sa...

Gratulerer masssssse med vel overstått bursdag.

Hadde en sånn bloggrunde i dag, og fant bloggen din. Kjempekoselig. Du lager så mye fint. Skal legge bloggen din til i blogglista mi

Ha ei flott og inspirerende uke

Tino sa...

Gratulerer så mye med dagen!
Føler meg litt dum nå, men må innrømme at jeg ikke har hørt om en slik maskin før. Regner med at det kanskje er noe du bruker til kortlaging? Blir spennende å se hva du skal lage med den.
Ønsker deg en fin dag videre!
Klem T

Anonym sa...

Gratulerer med dagen. Hvilken fantastisk gave. Gleder meg til å se ferdige prosjekter. Har lagt meg til som følger hos deg og skal nok følge med. Mye fint å se hos deg. Hilsen Heidi